17 Ocak 2016 Pazar

Goji Berry Nedir?

Merhabalar 
Bu sıralar adından sıkça bahsettiren bir meyvemiz var : Goji Berry. Çin Üzümü-Kurt üzümü gibi farklı isimlerle de karşımıza çıkabilir. Kuru meyveleri çok severim hatta aktar görünce dayanamayıp  bi bakmadan geçemeyenlerdenim. İnternette dolaşırken karşıma çıktı bu meyve araştırmalarıma göre Türkiye de yeni yeni yetiştirilmeye başlamış. Aslını Malatya Pazarlarından bulabileceğiniz kilosu 104 TL olan bir meyvedir . Sadece Haziran ayında hasat edilmesinden dolayı o tarih dışında ıslak meyve olarak bulmanız imkansız diyebilirim. Ayrıca internette bir çok ünlü isim kullanılarak yapılan reklamları dikkate almanızı tavsiye etmiyorum . Çünkü çayının has rengi açık sarımsı bir renktir internet siparişlerinde ise renk kırmızılaşıyor bu da çayın içinde kimyasalın olduğunu gösterir.

Şimdi aklınızda bir soru işareti ee zayıflatıyormu gerçekten ?

Evet gerçekten zayıflatıyor tabi sağlıklı bir beslenme şekliniz varsa. Sabahları 1 çorba kaşığı goji berryi kaynatıp hem suyu hem meyvesini yiyerek tüketmeniz gerekiyor. Ama böyle yapınca da meyve kendini salıyor yumuşak ve hoş olmayan bir tad bırakıyor. Ben meyve halinde bol su tüketerek kaynatmadan kullandım.4 gün içinde 2 kilo diyebiliriz ama tekrar ekliyorum egzersiz ve düzenli beslenme olmadan asla işe yaramaz.

Meyvenin gördüğüm en önemli etkisi enerji veriyor olmasıydı. Tükettiğim gün içerisinde algılarım  daha açık ve enerjim daha fazlaydı. Bu durumda vücut hareketinizi arttırıyor. Aslında meyvenin tam olarak yaptığı yaşam kalitenizi arttırmak bu sayede daha aktif ve zinde oluyorsunuz ve vücut fazla yağı vücuttan atıyor.


...maviderki...

https://www.instagram.com/maviderki/

6 yorum:

  1. Ben de dün internette goji krem diye bir ürün gördüm goji meyvesinden yapılan bir kremmiş ve kırışıklıklar konusunda mucizeler yaratıyormuş bu kremle ilgili bilginiz var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dürüst olmak gerekirse kimyasal içerikli hiç bir ürünü doğru bulmuyorum. tabi böyle reklam değeri yaratmış ürünleri kullanıp prim yapmaya çalışan çok fazla firma var bunu da göz önünde bulundurmak gerekir. ama bakmak isterseniz http://goji-cream.com buradan bilgi edinebilirsiniz.

      Sil
  2. Gunde bir kez yiyorsunuz degil mi bu meyveleri?....bazi postlarsa gunde 3 kez ögunlersen once 10 ar adet cayini yaparak tuketildigini gordum de.

    YanıtlaSil
  3. Gunde bir kez yiyorsunuz degil mi bu meyveleri?....bazi postlarsa gunde 3 kez ögunlersen once 10 ar adet cayini yaparak tuketildigini gordum de.

    YanıtlaSil
  4. GOJI BERRY ZAYIFLAMANIN YENI TRENDI Fazla Kilolarinizdan Kurtulun.Goji Cayi+Goji Tozu+Goji Meyvasi+Goji Kremi Zayiflama Setini Hemen Alin.
    SIPARIS :0535 366 09 66
    WATSAPP:0535 366 09 66
    MESAJ ATIN BIZ ARAYALIM. www.gojiberrysatinal.com

    YanıtlaSil